ШЕВЧЕНКО ТІМЕЯ
Закарпатська обл., м. Ужгород, проспект Свободи, б. 45, кв. 16
тел. моб.: 050 23 23 770 ● e-mail: timea.home@gmail.com
МЕТА: Бухгалтер
ОСОБИСТІ ДАННІ: Дата та місто народження: 29 листопада 1969 р., м. Ужгород
Вік: 47 роки
Сімейний стан: одружена (син 21 рік)
ОСВІТА: Середня професійна
Січень 2002 - листопад 2002 Закарпатський обласний навчальний центр Державного комітету статистики України , спеціальність «Бухгалтерський облік і аудит», кваліфікація - бухгалтер-ревізор.
ДОДАТКОВА ОСВІТА: Вересень 2004, Закарпатський навчально-інформаційний центр «Знання-Перспектива», м. Ужгород, курси комп'ютерної грамотності;
Червень 2007, Закарпатський навчально-інформаційний центр «Знання», м. Ужгород, комплексний навчальний курс користувача програмного продукту «1С: Підприємство 7.7», Конфігурація «Бухгалтерський облік для України», Автоматизація господарської діяльності засобами «1С: Підприємство 7.7».
ТРУДОВА ДІЯЛЬНІСТЬ: МПП «Крокус МГ» (сфера діяльності: туризм, страхування)
травень 2002 – грудень 2002 – бухгалтер
Концерн «Крокус МГ» (сфера діяльності: продаж та обслуговування автомобільної техніки; будівництво)
січень 2003 – лютий 2003 – бухгалтер
МПП «ТЕК Крокус МГ» (сфера діяльності: транспортно-експедиційні послуги)
березень 2003 – грудень 2003 – головний бухгалтер
ТОВ «Альянс Захід» (сфера діяльності: продаж мобільних телефонів та аксесуарів, індивідуальне та контрактне підключення до операторів)
жовтень 2004 – травень 2005 – менеджер
ПП «Інтер-Контракт» (сфера діяльності: виготовлення та встановлення метало пластикових вікон, дверей та гаражних воріт)
червень 2006 – травень 2013 – головний бухгалтер
ПАТ «Військово-страхова компанія» (сфера діяльності: повний спектр страхових послуг для вітчизняних та іноземних підприємств різних форм власності і фізичних осіб)
червень 2013 – по теперішній час – бухгалтер
ЗНАННЯ МОВ: Угорська, російська, українська - рідні,
англійська - зі словником.
ПРОФЕСІЙНІ НАВИЧКИ І ЗНАННЯ: Навички ведення бухгалтерського, податкового обліку, касової книги, складського обліку, взаєморозрахунків, розрахунку заробітної плати, лікарняних, компенсацій, з первинною документацією, оформлення доручень / податкових накладних / прибуткових і видаткових накладних / прибуткових і видаткових касових ордерів, підготовки і здачі звітності до податкових органів та у Фонди, проведення інвентаризацій, складання авансових звітів, складання актів звірок. Знання системи «Клієнт -Банк», бухгалтерських проводок. Впевнений користувач ПК: MS Excel, Word, 1С.
ОСОБИСТІ ЯКОСТІ: Акуратність, уважність, висока працездатність, старанність, організованість, відповідальність, порядність, чесність, посидючість.
ІНШЕ: Люблю активний відпочинок на природі, кіно, художню літературу. Не палю. Займаюся спортом на рівні підтримки фізичної форми.
|
|