Офисный персонал Ужгород продажа Ужгород, купить Ужгород, продам Ужгород, бесплатные объявления

Найти
 


Объявления: Офисный персонал
Тип объявления: Только с фото?:    -   

Объявления на продажу или покупку в категории Офисный персонал в регионе Ужгород. Используйте форму поиска чтобы уточнить Ваш поиск в категории Офисный персонал, Ужгород. Вы также можете разместить объявление о покупке или продаже в регионе Ужгород и в категорию Офисный персонал нажав на ссылку "Дать объявление".


Разместить объявление в категорию Офисный персонал


   Сортировать по
Всего: 68 | 1-30 | 31-60 | 61-68 |
Бібліотекарь в офіс
16-11-2015 05:50 Цена: 2 400 грн. ₴
Продам, предлагаю: Офисный персонал, Украина, Ужгород и Закарпатская область ... Подробнее ...
Бібліотекарь в офіс

Провiдний роботодавець Ужгорода проводить набiр спiвробiтникiв, на конкурснiй основi, за напрямком «Бiблiотекарь»! Ми пропонуємо офiцiйне оформлення, своєчасну виплату грошей та гарну атмосферу працi! Вимоги: - Усидчивiсть; - Не конфлiктнiсть; - Приємна зовнiшнiсть.

 
Диспетчер в офіс
16-11-2015 05:50 Цена: 2 900 грн. ₴
Продам, предлагаю: Офисный персонал, Украина, Ужгород и Закарпатская область ... Подробнее ...
Диспетчер в офіс

Провiдний роботодавець Ужгорода проводить набiр спiвробiтникiв, на конкурснiй основi, за напрямком «Диспетчер-телефоніст»! Ми пропонуємо офiцiйне оформлення, своєчасну виплату грошей та гарну атмосферу працi! Вимоги: - досвiд роботи бажано (не обов’язково); - знання ПК; - уважнiсть; - грамотна мова; - приємний голос.

 
Адміністратор в офіс
16-11-2015 05:49 Цена: 3 500 грн. ₴
Продам, предлагаю: Офисный персонал, Украина, Ужгород и Закарпатская область ... Подробнее ...
Адміністратор в офіс

Провiдний роботодавець Ужгорода проводить набiр спiвробiтникiв, на конкурснiй основi, за напрямком «Адмiнiстратор офiсу»! Ми пропонуємо офiцiйне оформлення, своєчасну виплату грошей та гарну атмосферу працi! Обов’язки: - Рiшення органiзацiйних питань офiсу; - Заповнення бланкiв замовлень; - Робота з паперами; - Дiлове спiлкування з клiєнтами компанii; Вимоги: - Здатнiсть до навчання; - Дiловий зовнiшнiй вигляд; - Коммунiкабельнiсть; Умови: - Навчання за рахунок фiрми; - Можливi подорожi по Українi та за межами; - Робота в дружному коллективi; - Повна та/або часткова зайнятiсть.

 
Асистент керiвника
16-11-2015 05:49 Цена: 4 200 грн. ₴
Продам, предлагаю: Офисный персонал, Украина, Ужгород и Закарпатская область ... Подробнее ...
Асистент керiвника

Обов’язки: - Планування та координацiя робочого дня керiвника; - Органiзацiя коммунiкацiй керiвника у офiсi; - Пiдготовка нарад та переговорiв; - Своєчасне виконання доручень керiвника; - Рiшення органiзацiйних питань по офiсу; - Спiлкування з клiєнтами компанii; - Пiдготовка та передача звiтiв керiвниковi.

 
Менеджер з персоналу
16-11-2015 05:48 Цена: 3 500 грн. ₴
Продам, предлагаю: Офисный персонал, Украина, Ужгород и Закарпатская область ... Подробнее ...
Менеджер з персоналу

Ведучий роботодавець Ужгорода відкриває набір співробітників за напрямом «Менеджер з персоналу». Ми пропонуємо офіційне оформлення, своєчасну оплату праці та затишну атмосферу роботи.

 
Діловод в торговий холдинг
16-11-2015 05:48 Цена: 3 200 грн. ₴
Продам, предлагаю: Офисный персонал, Украина, Ужгород и Закарпатская область ... Подробнее ...
Діловод в торговий холдинг

Провiдний роботодавець Ужгорода проводить набiр спiвробiтникiв, на конкурснiй основi, за напрямком «Дiловод»! Ми пропонуємо офiцiйне оформлення, своєчасну виплату грошей та гарну атмосферу працi! Обов’язки: • виконання доручень керiвника; • ведення дiловодства; • органiзацiя рoботи офісу; • пiдговка звiтiв; • прийом дзвінкiв.

 
Банківський працівник
16-11-2015 05:48 Цена: 3 900 грн. ₴
Продам, предлагаю: Офисный персонал, Украина, Ужгород и Закарпатская область ... Подробнее ...
Банківський працівник

Вимоги : - Середня спеціальна або вища освіта ; - вміння працювати в команді; - Здатність до навчання, старанність, відповідальність ; - Знання Excel , 1С, Microsoft Word ; - Знання основ економіки та планування ; Обов'язки : - Знання наказів, відомчих інструкцій і нормативних документів, що стосуються діяльності структурного підрозділу ; - Обробка та аналіз фінансової інформації , формування пропозицій ; - Участь у звірках , інвентаризації , звітність ; - Формування первинної документації (рахунки , заявки , контракти) ; - Управлінська звітність керівництву ; - Консультування клієнтів.

 
Оператор сервісного центра
16-11-2015 05:46 Цена: 3 100 грн. ₴
Продам, предлагаю: Офисный персонал, Украина, Ужгород и Закарпатская область ... Подробнее ...

Вимоги: - Сумлінне виконання обов’язків; - Здатність до навчання; - Уміння працювати в колективі; - Грамотна мова; - Приємний зовнішній вигляд. Обов’язки: - Підготовка звітів керівництву; - Консультування клієнтів в телефонному режимі; - Заповнення анкет, листів замовлення; - Ведення клієнтської базі.

 
Оператор по роботі з заявками
16-11-2015 05:46 Цена: 2 800 грн. ₴
Продам, предлагаю: Офисный персонал, Украина, Ужгород и Закарпатская область ... Подробнее ...

Ми надаємо якісні послуги в організації відпочинку і розваг. У зв'язку з відкриттям нового закладу потрібен оператор в офіс. Вимоги: Вільне володіння ПК та офісними програмами.

 
Оператор комп'ютерного набору
16-11-2015 05:46 Цена: 3 200 грн. ₴
Продам, предлагаю: Офисный персонал, Украина, Ужгород и Закарпатская область ... Подробнее ...
Оператор комп'ютерного набору

Вимоги: - Навички роботи з Excel; - Вміння грамотно писати тексти; - Впевнений користувач ПК; - Гнучке мислення і вміння адаптуватися до різних робочих ситуацій; Обов'язки: - Редагування текстів і робота з Excel; - Робота з графічними редакторами; - Ведення бази данних; - Швидкий набір тексту; Умови: - Комфортний офіс; - Згуртований колектив; - Адекватне керівництво; - Стабільна оплата праці.

 
Менеджер складу
16-11-2015 05:46 Цена: 3 200 грн. ₴
Продам, предлагаю: Офисный персонал, Украина, Ужгород и Закарпатская область ... Подробнее ...
Менеджер складу

Обов'язки: - Прийом / відвантаження на / зі складу; - Облік товару на складі; - Внесення в базу 1С виробництва товарів та їх руху; - Щомісячні виробничі звіти; - Прийом вхідної лінії дзвінків; Вимоги: -знання Microsoft Office, 1C, бухгалтерія; -Досвід вітається; -Безконфліктність; -Грамотна письмова мова; -вміння працювати в колективі; Умови: - Гнучкий графік; -Своєчасна оплата праці; -Адекватне керівництво; -Можливість просуватися по кар'єрних сходах; -Згуртований колектив.

 
Менеджер по роботі з клієнтами
16-11-2015 05:46 Цена: 3 200 грн. ₴
Продам, предлагаю: Офисный персонал, Украина, Ужгород и Закарпатская область ... Подробнее ...
Менеджер по роботі з клієнтами

Обов'язки: • Проведення холодних дзвінків; • Проведення презентацій; • Здійснення продажів; • Ведення документообігу; • Звітність; Вимоги: • Охайність, старанність, грамотність; • Уміння володіти офісними програмами, офісною технікою; • Освіта не нижче середньої.

 
Менеджер - консультант
16-11-2015 05:46 Цена: 3 600 грн. ₴
Продам, предлагаю: Офисный персонал, Украина, Ужгород и Закарпатская область ... Подробнее ...

Вимоги до кандидата: -Знання ПК (впевнений користувач); - Навики комунікації - (методи обробки інформації з використанням сучасних технічних засобів комунікації і зв'язку, комп'ютерів.

 
Оператор call-центру
16-11-2015 05:46 Цена: 3 500 грн. ₴
Продам, предлагаю: Офисный персонал, Украина, Ужгород и Закарпатская область ... Подробнее ...
Оператор call-центру

Вимоги: - Грамотна усна і письмова мова; - Націленість на результат, відповідальність; - Впевнений користувач ПК; - Висока швидкість набору тексту; - Безконфліктність; - Вміння працювати в команді; Обов'язки: - Здійснення вихідних дзвінків (оповіщення про заходи та акції, проведення соц.

 
Працівник на телефон
16-11-2015 05:44 Цена: 3 200 грн. ₴
Продам, предлагаю: Офисный персонал, Украина, Ужгород и Закарпатская область ... Подробнее ...
Працівник на телефон

Провiдний роботодавець Ужгорода проводить набiр спiвробiтникiв, на конкурснiй основi, за напрямком «Працівник на телефон»! Ми пропонуємо офiцiйне оформлення, своєчасну виплату грошiв та гарну атмосферу працi! Вимоги до кандидата: - Здатнicть до навчання; - Амбiтнiсть; - Працездатнiсть; - Вмiння працювати в коллективi.

 
Секретар на рецепшн
16-11-2015 05:44 Цена: 3 100 грн. ₴
Продам, предлагаю: Офисный персонал, Украина, Ужгород и Закарпатская область ... Подробнее ...
Секретар на рецепшн

Обов'язки: - Інформування відвідувачів про програми центру; - Ведення документообігу (анкети, заявки, рахунки і т.д.); - Участь у підготовці та організації заходів; - Підготовка звітності керівнику; Умови: - Соц.

 
Підробіток студентам
16-11-2015 05:44 Цена: 2 000 грн. ₴
Продам, предлагаю: Офисный персонал, Украина, Ужгород и Закарпатская область ... Подробнее ...
Підробіток студентам

Вимоги: - Знання ПК, офісні програми, робота в форматах doc, xls, psd; - Активність, стресостійкість, комунікабельність, ініціативність, приємна зовнішність; Умови: - Комфортабельний офіс; - Доброзичливий колектив; - Високий дохід; - Кар'єрний ріст; - Офіційне працевлаштування.

 
Офис-менеджер в холдинг
16-11-2015 05:44 Цена: 4 500 грн. ₴
Продам, предлагаю: Офисный персонал, Украина, Ужгород и Закарпатская область ... Подробнее ...
Офис-менеджер в холдинг

Вимоги: - Знання офісних програм. - Комунікабельність, здатність самоорганізації, стресостійкість, ініціативність, грамотна мова, приємна зовнішність; - Здатність до навчання; - Навички командної роботи; Обов'язки: - Прийом і розподіл вхідних / вихідних дзвінків; - Ділове листування, кореспонденція; - Забезпечення життєдіяльності офісу; - Робота з клієнтами компанії; Умови: - Повний робочий день, можливість гнучкого графіка; - Кар'єрний ріст; - Закордонні поїздки за рахунок компанії; - Постійне корпоративне навчання.

 
Помічник психолога
16-11-2015 05:44 Цена: 3 200 грн. ₴
Продам, предлагаю: Офисный персонал, Украина, Ужгород и Закарпатская область ... Подробнее ...
Помічник психолога

Обов'язки: - Виявлення найбільш актуальних питань і проблем, які потребують вирішення (плинність кадрів, порушення трудової дисципліни, малопродуктивна праця), визначення шляхів їх усунення; - Систематичний аналіз зворотного зв'язку за результатами реалізації проведених заходів; - Вивчення впливу психологічних, економічних та організаційних факторів виробництва на трудову діяльність працівників підприємства з метою розробки заходів щодо поліпшення умов праці і підвищення ефективності роботи.

 
!Делопроизводитель в торговую компанию!
08-07-2015 08:44 Цена: 3 500 грн. ₴
Предложения фирм: Офисный персонал, Украина, Ужгород и Закарпатская область ... Подробнее ...
!Делопроизводитель в торговую компанию!

Ведущий работодатель Ужгорода открывает набор сотрудников по направлению « Делопроизводитель»! Мы предлагаем официальное оформление, своевременную оплату труда и уютную атмосферу работы! Обязанности: • выполнение поручений руководителя; • ведение делопроизводства; • организация работы офиса; • предоставление отчетов; • приём деловых звонков.

 
!!Диспетчер в офис!!
08-07-2015 08:44 Цена: 3 000 грн. ₴
Предложения фирм: Офисный персонал, Украина, Ужгород и Закарпатская область ... Подробнее ...
!!Диспетчер в офис!!

Ведущий работодатель Ужгорода открывает набор сотрудников по направлению « Диспетчер»! Мы предлагаем официальное оформление, своевременную оплату труда и уютную атмосферу работы! Требования: - среднее образование; - опыт работы желателен; - знание ПК; - внимательность; - грамотная речь; - приятный голос.

 
!Менеджер по закупкам!
08-07-2015 08:44 Цена: 4 000 грн. ₴
Предложения фирм: Офисный персонал, Украина, Ужгород и Закарпатская область ... Подробнее ...
!Менеджер по закупкам!

Ведущий работодатель Ужгорода открывает набор сотрудников по направлению «Менеджер по закупкам». Мы предлагаем официальное оформление, своевременную оплату труда и уютную атмосферу работы.

 
!Менеджер по персоналу!
08-07-2015 08:43 Цена: 4 200 грн. ₴
Предложения фирм: Офисный персонал, Украина, Ужгород и Закарпатская область ... Подробнее ...
!Менеджер по персоналу!

Ведущий работодатель Ужгорода открывает набор сотрудников по направлению «Менеджер по персоналу». Мы предлагаем официальное оформление, своевременную оплату труда и уютную атмосферу работы.

 
!Менеджер по работе с клиентами!
08-07-2015 08:43 Цена: 4 500 грн. ₴
Предложения фирм: Офисный персонал, Украина, Ужгород и Закарпатская область ... Подробнее ...
!Менеджер по работе с клиентами!

Ведущий работодатель Ужгорода открывает набор сотрудников по направлению «Менеджер по работе с клиентами». Мы предлагаем официальное оформление, своевременную оплату труда и уютную атмосферу работы.

 
!!Оператор call-центра!!
08-07-2015 08:37 Цена: 4 000 грн. ₴
Предложения фирм: Офисный персонал, Украина, Ужгород и Закарпатская область ... Подробнее ...
!!Оператор call-центра!!

Ведущий работодатель Ужгорода открывает набор сотрудников по направлению «Оператор call-центра». Мы предлагаем официальное оформление, своевременную оплату труда и уютную атмосферу работы.

 
!!Оператор ПК в офис!!
08-07-2015 08:37 Цена: 2 800 грн. ₴
Предложения фирм: Офисный персонал, Украина, Ужгород и Закарпатская область ... Подробнее ...
!!Оператор ПК в офис!!

Ведущий работодатель Ужгорода открывает набор сотрудников по направлению «Оператор ПК». Мы предлагаем официальное оформление, своевременную оплату труда и уютную атмосферу работы.

 
**Офис-менеджер**
08-07-2015 08:37 Цена: 3 500 грн. ₴
Предложения фирм: Офисный персонал, Украина, Ужгород и Закарпатская область ... Подробнее ...
**Офис-менеджер**

Ведущий работодатель Ужгорода открывает набор сотрудников по направлению «Офис-менеджер». Мы предлагаем официальное оформление, своевременную оплату труда и уютную атмосферу работы.

 
Психолог в коммерческую компанию
08-07-2015 08:32 Цена: 3 500 грн. ₴
Предложения фирм: Офисный персонал, Украина, Ужгород и Закарпатская область ... Подробнее ...
Психолог в коммерческую компанию

Ведущий работодатель Ужгорода открывает набор сотрудников по направлению «Психолог». Мы предлагаем официальное оформление, своевременную оплату труда и уютную атмосферу работы.

 
!!! Секретарь - референт !!!
08-07-2015 08:32 Цена: 2 900 грн. ₴
Предложения фирм: Офисный персонал, Украина, Ужгород и Закарпатская область ... Подробнее ...
!!! Секретарь - референт !!!

Ведущий работодатель Ужгорода открывает набор сотрудников по направлению «Секретарь». Мы предлагаем официальное оформление, своевременную оплату труда и уютную атмосферу работы.

 
!!Вахтёр для работы в офис!!
30-06-2015 07:26 Цена: 2 600 грн. ₴
Предложения фирм: Офисный персонал, Украина, Ужгород и Закарпатская область ... Подробнее ...
!!Вахтёр для работы в офис!!

Ведущий работодатель Ужгорода открывает набор сотрудников по направлению «Вахтёр»! Мы предлагаем официальное оформление, своевременную оплату труда и уютную атмосферу работы! Требования: • обучаемость; • грамотная речь; • добросовестность, порядочность, ответственность; • отсутствие судимостей; Условия работы: • график работы: полный, гибкий график; • офис в центре города; • хороший коллектив; • своевременная оплата.

 
Всего: 68 | 1-30 | 31-60 | 61-68 |



Subscribe   


На этой странице представлены бесплатные объявления в категории Офисный персонал Ужгород. Тут Вы найдете частные объявления о продаже или покупке товаров, объявления компаний с коммерческими предложениями, а также объявления о предоставлении различных услуг в регионе Ужгород. Если Вы размещали свое объявление на этой странице, тогда для того чтобы увидеть запросы заказчиков или изменить объявление нажмите на кнопку “Мои объявления” в правом верхнем углу.







Доска объявлений Украины - AdMir.com.ua



Строительный портал ДивоСтрой Украины - divostroi.com.ua



Наша кнопка:
FREEADS.in.ua

Код кнопки